מדריכי קריפטו

מהו מטבע שיבא Shiba Inu (SHIB) ? – מעודכן 2022

Shiba Inu (SHIB) הוא מה שמכונה "מטבע מם", או מטבע קריפטוגרפי המבוסס על מם. הוא נוצר בהשראת Dogecoin (DOGE), מטבע הממים המקורי שנוצר בשנת 2014, המשתמש בדימוי של כלב Shiba Inu.

SHIB נועד להיות חלופה ל-Dogecoin או "רוצח Dogecoin". בניגוד ל-DOGE, שיש לה בלוקצ'יין משלה, SHIB פועל על ה-Ethereum blockchain. עם זאת, דבר אחד המשותף ל-DOGE ול-SHIB הוא שההיצע שלהם בשפע. SHIB החל עם אספקה ​​ראשונית במחזור של רבע מטבעות אחד. סקרנים לדעת יותר על מסחר בקריפטו של Shiba Inu? המשך לקרוא.

כיצד פועל Shiba Inu (SHIB)?

מהו קריפטו Shiba Inu, בדיוק, ואיך הוא עובד בהשוואה למטבעות קריפטוגרפיים אחרים? בימים אלה חשוב להכיר את סיפור המקור ואת המשימה של סוגים שונים של קריפטו. עם אלפי מתחרים בשווקי הקריפטו, המטבעות עם תכונות מסוימות עשויים בסופו של דבר להיות בעלי כוח השהייה הרב ביותר.

למרות המם בנושא הכלב שלו, SHIB מציע יותר תכונות DeFi מאשר כמה מטבעות ממים. הפילוסופיה המניעה מאחורי קריפטו Shiba Inu הייתה ליצור פרויקט שיהיה בשליטה מלאה על ידי הקהילה שלו. Shiba Inu השיקה גם בורסה מבוזרת (DEX) בשנת 2020: ShibaSwap.

ShibaSwap מאפשר למשתמשים "לחפור" (כלומר לספק נזילות); "לקבור" או להטיל מטבעות; כמו גם החלפת אסימונים כדי לקבל תגמולים (הנקראים "ואף החזרות").

המערכת האקולוגית של Shiba Inu מורכבת משלושה אסימונים:

Shiba Inu (SHIB) . מטבע SHIB הוא אסימון ERC-20 (כלומר הוא בנוי על ה-Ethereum blockchain), והוא מניע את המערכת האקולוגית Shiba Inu. אספקה ​​קבועה של 1 קוודריליון מטבעות הוטבעה בעת ההשקה (קוודריליון הוא מספר ואחריו 15 אפסים).

50% מלאים מהאספקה ​​הראשונית של 1 קוודריליון SHIB ננעלו במאגר נזילות של Uniswap SHIB/ETH. Uniswap היא בורסה מבוזרת שבה משתמשים מפקידים צמדי נכסים (כמו SHIB/ETH) שמשקיעים אחרים יכולים לסחור מולם במערכת עושות שוק אוטומטית (AMM).

50% הנוספים ניתנו למייסד השותף של Ethereum Vitalik Buterin. מאוחר יותר הוא מכר כמה מהאסימונים שלו ותרם את ההכנסות לקרן סיוע הודית ל-Covid-19. בוטרין גם שרף 40% מכלל האספקה ​​של SHIB.

רצועה (LEASH) . לאסימון השני במערכת האקולוגית של Shiba Inu יש אספקה ​​של 107,646 בלבד, הרבה פחות מ-SHIB.

עצם (BONE) . BONE הוא אסימון הממשל של Shiba Inu. היא נותנת לבעלי SHIB, הידועים גם בשם "צבא Shib", להצביע על השינויים המוצעים ברשת. יש בסך הכל 250 מיליון אסימוני עצם.

בנוסף לשלושת האסימונים ו-ShibaSwap DEX המפורטים לעיל, ישנם היבטים נוספים של פלטפורמת Shiba Inu, כולל:

חממת Shiba Inu , שמטרתה לגלות דרכים להזין את היצירתיות של האמנים ולהפגיש בין מי שיוצר אמנות וסוגים אחרים של תוכן יצירתי.

Shiboshi , NFTs זמינים ב-Ethereum blockchain. לכל שיבושי תכונות ייחודיות משלו.

שער מטבע שיבא Shiba Inu (SHIB) – בזמן אמת

SHIBA TABLE
#CoinPriceVolume (24h)ChangeLast 24h

יתרונות וחסרונות של Shiba Inu (SHIB)

כמו רוב מטבעות הקריפטו, לקריפטו של Shiba Inu יש את היתרונות והחסרונות שלו. לדוגמה:

ניתן לזכות בפרסים באמצעות הימור, וניתן להעמיד את כל שלושת אסימוני Shiba Inu. הימור פירושה נעילת הקריפטו שלך בארנק או בבורסה ויכולת לאמת עסקאות ולהרוויח פרסים. כריית נזילות כוללת הפקדת נכסי קריפטו בתמורה להטבות ניהול.

מכיוון ש-SHIB הוא המטבע ה-14 הפופולרי ביותר נכון ל-23 בפברואר 2022, ויש לו נפח ונזילות גבוהים יחסית, הוא גם קל יחסית להשתמש בו כאמצעי חליפין בעת ​​מסחר בקריפטו.

לבסוף, למטבע SHIB יש מחיר כה נמוך – הוא מעולם לא היה שווה אפילו אגורה אחת – יש לו פוטנציאל לרווחים משמעותיים. (כמובן, התנודתיות הזו היא גם אחד החסרונות שלה.)

בנוסף לפוטנציאל לתנודות קיצוניות במחיר (חיסרון המשותף לרוב צורות הקריפטו), SHIB אינו נחשב לחדשני במיוחד. מסיבה זו, יש ספקנות לגבי אורך החיים של המטבע והפוטנציאל של הפלטפורמה להתפתח.

לדוגמה, ל-Shiba Inu יש מעט מאוד שימוש בעולם האמיתי והוא מקובל כאמצעי תשלום על ידי כמה עשרות ספקים גלובליים בלבד. וכפי שרבים ציינו, יש מעט במבנה של Shiba Inu (למשל עמלות נמוכות יותר או זמני עסקה מהירים יותר) כדי להבליט אותו בשדה קריפטו צפוף מאוד.

 

יתרונות חסרונות
• משקיעים יכולים להרוויח תגמולים באמצעות החזקה או הצטרפות למאגר נזילות. • המחיר הנמוך במיוחד והנפח הגבוה של SHIB עשויים לתרום לתנודתיות.
• פוטנציאל לעליות מחירים ורווחים • לא נחשב חדשני
• קל לשימוש כאמצעי החלפה, הודות לנזילות גבוהה יותר. • מעט מאוד שימוש בעולם האמיתי מחוץ למסחר.

 

מי יצר את Shiba Inu (SHIB)?

SHIB נוצר על ידי מפתח אנונימי הידוע בשם Ryoshi באוגוסט 2020. בליבת הפילוסופיה של רשת Shiba Inu, על פי הספר הלבן המייסד (או נייר ווף, כפי שהוא מכונה), עומדת ההצהרה הבאה: "אנחנו ניסוי בבניית קהילה ספונטנית מבוזרת.

Ryoshi בחרה להקים את Shiba Inu ב-Ethereum בלוקצ'יין בגלל היציבות היחסית, האבטחה והגמישות שלו. Ethereum פיתחה מוניטין של תמיכה בהשקה של מטבעות חדשים רבים.

מדוע ל-Shiba Inu (SHIB) יש ערך?

ישנן כמה סיבות מדוע יש ערך לקריפטו של Shiba Inu.

אספקה ​​מוגבלת

מכיוון שמטבע SHIB הושק בשנת 2020 עם אספקה ​​קבועה של 1 קוודריליון, שכמעט 50% ממנו כבר נשרפו או נתרמו, זה שמר על מחיר השוק נמוך (מטבע SHIB אחד שווה שבריר אגורה). המגבלה על מספר המטבעות גם נתנה למחיר לאן ללכת, אם הביקוש יעלה.

תגמולים

כדי לתמרץ את השימוש במטבעות שונים ברשת, Shiba Inu הקימה מערכת שיכולה לספק למשקיעים הכנסה פסיבית באמצעות תגמולים מהימור (נעילת הקריפטו שלהם) או הפקדת כספים במאגר נזילות.

מחיר של Shiba Inu (SHIB)

מטבע ה-SHIB הוא הקריפטו ה-14 בגודלו עם שווי שוק של 16.05 מיליארד דולר, נכון ל-14 בפברואר 2022. ישנם כ-549 טריליון מטבעות SHIB במחזור. המחיר של Shiba Inu הוא $0.000029. בשיאו, אסימון SHIB אחד היה שווה 0.000081 דולר, אך הוא עדיין לא סדק את תקרת הסנט.

כמו רוב מטבעות הממים, ומטבעות קריפטוגרפיים רבים בכלל, המחיר של SHIB נוטה להיות מאוד תנודתי ולעיתים קרובות רואים ירידה חדה לאחר עלייה. הירידה נוטה לקרות אפילו מהר יותר ועם נפח מסחר קריפטו גבוה מהעלייה.

העובדה שמספר קטן של מחזיקים מחזיק בכמות גדולה מסך המטבעות במחזור עשויה לשחק תפקיד בכך. כשהמחירים עולים, ה"לווייתנים" שנכנסו מוקדם ומחזיקים הרבה אסימונים מבקשים לפדות חלק מהרווחים שלהם.

מדוע להשתמש ב- Shiba Inu (SHIB)?

למטבעות Meme כמו קריפטו Shiba Inu בדרך כלל אין ערך שימושי מיוחד. מקרה השימוש האמיתי היחיד שלהם הוא כאמצעי החלפה. משתמשים יכולים לשלוח זה לזה מטבעות כאמצעי תשלום או כמתנה. הטבת Dogecoin הייתה פופולרית בימים הראשונים של DOGE , למשל.

היתרון העיקרי של מטבעות המם הוא שבדרך כלל יש להם עמלות עסקה נמוכות מאוד. החיסרון הוא שהם גם נוטים להיות עם התנודתיות הגבוהה ביותר שניתן להעלות על הדעת.

SHIB, לעומת זאת, תומך בכמה פרויקטים מיוחדים. אלה כוללים חממת NFT (אסימון לא ניתוק) ופיתוח של בורסה מבוזרת בשם Shibaswap.

משתמשי SHIB עשויים להיות מעוניינים גם להטמיע ("לקבור") את המטבעות שלהם כדי להרוויח תשואה.

כיצד אוכל לקנות Shiba Inu (SHIB)?

מי שכבר יש לו חשבונות בבורסות עם רשימת SHIB פשוט צריך לבצע הזמנת קנייה בסכום הרצוי. אחרת, נדרשים הצעדים הבאים:

• בחר בורסה הסוחרת ב-SHIB, והגדר חשבון.

• לממן את החשבון.

• הגדר ארנק קריפטו התומך במטבע SHIB.

• בבורסה, בחר צמד מסחר (למשל SHIB/ETH)

• בצע הזמנת רכישה והתחל לסחור ב-SHIB.

יצירת חשבון בבורסת קריפטו כרוכה לרוב באימות הזהות שלך, מה שאומר שתזדקק להעתק של תעודה מזהה שהונפקה על ידי הממשלה. ניתן לממן חשבונות באמצעות מטבע קריפטוגרפי או פיאט. מימון באמצעות פיאט כרוך לרוב באימות נוסף וקישור חשבון בנק או כרטיס חיוב/אשראי.

כיצד למכור את Shiba Inu (SHIB)

מכירת SHIB תהיה כרוכה באותם שלבים כמו קנייה. ההבדל העיקרי יהיה ביצוע הזמנת מכירה ולא הזמנת קנייה.

זכור שמכירת קריפטו היא אירוע חייב במס. זה יכול להיות מועיל לשמור תיעוד של כל העסקאות, מכיוון שזה יכול להקל על העניינים בעונת המס. גורמים חשובים שיש לשים לב אליהם כוללים:

• המחיר ששולם

• מחיר נמכר

• משך הזמן בו הנכס הוחזק

• עמלות כרוכות

האם ל-Shiba Inu (SHIB) יש הימור?

Shiba Inu הוא מטבע הוכחת הימור (PoS) ולכן ניתן להעמיד אותו. משתמשים המחזיקים ב-SHIB יכולים לצפות להרוויח כ-3% עד 5%.

בורסות קריפטו המאפשרות כיום למשתמשים להמר בקלות על SHIB כוללות את Binance ו-Crypto.com, בנוסף ל-ShibaSwap DEX עצמו.

לסיכום

המערכת האקולוגית של מטבעות הקריפטו Shiba Inu התחילה כמם בהשראת Dogecoin (DOGE), שתמונת Shiba Inu שלו שימשה את השם של קריפטו SHIB. אבל פלטפורמת Shiba Inu, שחיה על בלוקצ'יין Ethereum, התפתחה בשנתיים האחרונות כדי להציע למשקיעים הזדמנויות חדשות. ל-Shiba Inu שלושה אסימונים (SHIB, LEASH, BONE); הבורסה המבוזרת ShibaSwap (DEX); חממה; וכמה NFTs ייחודיים. תכונות אלו, בנוסף לתת למשתמשים את היכולת לזכות בפרסים באמצעות הימור, מפרידות את מטבע הממים ממטבעות הממים הרבים האחרים הקשורים לכלבים בשוק.

ובכל זאת, קריפטו SHIB הוא די תנודתי, ו-SHIB אחד מעולם לא היה שווה יותר מאגורה – למעשה, המחיר העליון של המטבע היה כ-$0.00081 בנובמבר 2021. עם זאת, SHIB הוא הקריפטו ה-14 בגודלו לפי שווי שוק – והוא עשוי להציע למשקיעים פוטנציאל צמיחה מסוים. אבל כמו רוב המטבעות, קריפטו של Shiba Inu יכול להיות תנודתי מאוד.

5/5 - (16 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

bitcoin
Bitcoin (BTC) $ 67,293.03
ethereum
Ethereum (ETH) $ 3,585.52
tether
Tether (USDT) $ 1.00
usd-coin
USDC (USDC) $ 1.00
xrp
XRP (XRP) $ 0.618622
solana
Solana (SOL) $ 192.57
terra-luna
Terra Luna Classic (LUNC) $ 0.000148
cardano
Cardano (ADA) $ 0.679782
polkadot
Polkadot (DOT) $ 9.91